قیمت حوله هتلی سفید

حوله سفید هتلی براساس وزن، جنس نخ، سایز و همینطور شرکت تولیدکننده دارای قیمت های مختلفی است. ما میتوانیم انواع حوله هتلی را از بهترین تولیدکنندگان حوله در ایران با بهترین قیمت برای شما تامین نماییم کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین حوله هتلی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

یک حوله هتلی خوب چگونه باید باشد؟

واقعا خودتان را جای مهمان هتل بگذارید که پس از یک سفر طولانی استراحت کرده و نیاز به یک حمام برای رفع نهایی خستگی اش دارد. همه چیزی که او میخواهد یک حمام تمیز، آب داغ، شامپو و صابون هتلی و در نهایت یک حوبه سفید تمیز و نرم و خوشبو. پس شروع میکنیم.

كالاي خواب هتلي تخصص ماست

منسوجات هتلي پارس

0912-253-1384

راهنمای خرید حوله هتلی

هیچ چیزی مثل یک دوش آب گرم خستگی راه را از تن مهمان ما بیرون نخواهد کرد و البته بعد از آن خشک شدن با یک حوله نرم و لوکس

عکس حوله هتلی
حوله هتلی

ما روزانه از حوله استفاده می کنیم این یکی از مراسم اصلی صبحگاهی همه ما است. بنابراین، یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و بعلاوه لوکس باشدو زمانی که از آن استفاده میکنید احساس کنید که یک میلیون دلار است.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی انتخاب بهترین حوله برای هتل ها  آورده شده است. چون همه حوله ها مثل هم نیستند!!!

هنگام جستجو برای خرید حوله هتلی مناسب لازم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  1. جنس نخ حوله
  2. ابعاد و وزن حوله
  3. جذب آب حوله
  4. نرمی حوله

جنس نخ حوله

حوله‌های مناسب هتل، از دو نوع نخ رینگ و یا اوپن‌اند تولید میشوند. هر دو این نخ‌ها پنبه‌ای هستند اما طول الیاف رشته‌ها و نوع تاب آنها با هم تفاوت دارند. در انیجا نمیخواهیم وارد بحث ریز فنی بشویم فقط لازم است اطلاعاتی برای یک تصمیم درست داشته باشیم که سامل موارد زیر است:

  • نخ رینگ نسبت به نخ اوپن لطفا بیشتری دارد.
  • دوام حوله نخ اوپن معمولا بالاتر از نخ رینگ است.
  • نخ اوپن نسبت به نخ رینگ 5 تا 10 درصد ارزان تر است.

حوله نخ رینگ بخریم یا اوپن؟

اگر هتلی با درجه بالا هستید و یا لوکس بودن برای شما اهمیت بیشتری دارد، حوله نخ رینگ برای شما گزینه مناسبی است و اگر اقتصادی (اکونومی) هستید حوله نخ اوپن گزینه عاقلانه‌ای است.

چطور حوله نخ رینگ و اوپن را تشخیص دهیم؟

این کار واقعا به تجربه زیادی نیاز دارد و حتی متخصصین در تشخیص ممکن است اشتباه کنند. به عنوان مثال حوله نخ اوپنی موجود داریم که به دلیل کیفیت بالای نخ آن، قابل تشخیص با حوله نخ رینگ نیست. درواقع نوع پنبه، نحوه ریسندگی و تکمیل حوله می‌تواند بسیار روی حوله نهایی تاثیر گذار باشد. بهترین روش خرید از یک مرجع مطمئن است که بتوانید به آنها اعتماد کنید.

حوله بسیار ارزان هتلی!

ممکن است جایی حوله‌ای بسیار ارزان غیر متعارف ببینید، زود قضاوت نکنید!!! حوله های پلی استری هم در بازار موجود هستند که ظاهری خوب دارند اما اگر تست جذب آب انجام دهید متوجه داستان می‌شوید! حوله پلی استری واقعا برای هتل‌ها گزینه مناسبی نیستند اما اگر برای یک اقامتگاه واقعا قیمت تنها گزینه است، می‌توانید به سراغ حوله‌های پلی استری بروید.

ابعاد و وزن حوله

حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله هایی که دارای وزن پایین تری هستند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند. این حوله ها برای استفاده های ورزشی و یا سفر مناسب هستند. حوله هایی با کیفیت بالاتر آنهایی هستند که در هتل ها پیدا می کنید. این حوله ها بسیار گرانتر هستند، اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارند، زیرا دوام بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که کیفیت حوله های هتل شما مهم است زیرا این بخشی از مهمترین خدمات شما به مهمانان شماست و هر روز با حوله ها سرو کار دارید. به همین دلیل یک حوله با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را رضایت بخش تر می کند.

خرید حوله هتلی مناسب
راهنمای خرید حوله هتلی

حوله‌های هتلی در 3 حوزه استفاده می‌شوند:

  • دست و صورت
  • حمام
  • استخر
  • زیر پایی

برای هر کدام از این حوله ها سایزهای متفاوتی عرضه میشوند:

  1. حوله دست و صورت اغلب در سایز 80*40 سانتیمتری به بازار عرضه می‌شود. البته سایز 50*90 نیز وجود دارد که آن را باید سفارشی بخرید.
  2. حوله های حمامی که به نیم حمامی هم معروف هستند در سایز 70*130 و 80*140 (ممکن است 5 سانتیمتر بزرگتر یا کوچکتر باشند)
  3. حوله استخری یا حمامی نیز در ابعاد 90*150 یا 100*150 عرضه می‌شود.
  4. حوله زیر پایی نیز در سایز 45*90 تولید و عرضه می‌شود.

قدرت جذب آب

میزان جذب آب حوله از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است. یک حوله حمامی خوب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

حوله تن پوش هتلی

بسته به میزان امکانات رفاهی که می‌خواهید به مهمانان خود ارائه دهید، ممکن است بخواهید برای مهمانان خود نیز حوله تن پوش فراهم کنید! یکی از مدل‌هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده حوله‌های تنپوش هستند که با آستین و یقه طراحی شده اند تا تناسب بیشتری با بدن داشته باشند. برخی از آنها دارای یک کمربند دور هم هستند تا بتوانید روپوش را در محل خود نگه دارید، در حالی که مهمانان شما در حال خوشحال شدن یا استراحت در آبگرم هستند. هنگام جذب، با آب سنگین تر می شوند، بنابراین به سرعت حوله های حمام عادی خشک نمی‌شوند.

چه چیزی باعث جذب رطوبت می شود؟

هر حوله پنبه ای از حلقه هایی درون پارچه تشکیل شده است. این حلقه ها در پارچه به حوله اجازه می دهد تا آب را جذب کند. تعداد حلقه های یک حوله تعیین کننده قدرت جذب آب یک حوله هستند. بنابراین، داشتن حلقه های بیشتر یک حوله به معنای جذب بالاتر است. و حوله ساخته شده با حلقه از نخ ضخیم جذب کننده تر است.

تصویر بافت حوله
بافت حوله
تصویر نخ حوله
نخ های حوله

نرمی حوله

نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود. مثلا پنبه پرو (Pima) در امتداد ساحل پرو، که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می کند. عمده پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنیر پرو تنها به این دلایل یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می کند.

از اینکه این نوشته را خواندید سپاسگزاریم. خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و از تجربیات خودتان ما و خوانندگان این مطلب را بهرمند کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *