10 نکته کاهش هزینه هتل

در اینجا 10 مورد وجود دارد که می توانید بر روی آنها متمرکز شوید تا هزینه های موجود در ملک خود را کاهش داده و سود را بیشتر کنید.

این یک واقعیت است که بسیاری از بهسازی‌های کوچک می‌توانند لبه‌های یک استراتژی بزرگ را صاف کرده و نتایج عمده ای را ارائه دهند. در هتل خود، همیشه لازم نیست که به فکر برنامه بزرگ بعدی برای درآمدزایی و افزایش سود برای کسب و کار خود باشید.

مطمئن شوید عملکردهای فعلی تا حد امکان ساده و موثر هستند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. این اولین قدمی است که باید در هنگام بررسی چگونگی موفقیت آمیزتر شدن شغل خود بردارید.

0912-953-3543

021-6690-8358

در مورد انتخاب بالش هتلی چه میدانید؟

چه معیارهایی برای خریدبالش های مناسب برای مهمانان هتل در نظر گرفته‌اید؟

به دلیل اینکه ما میزبان قشرهای مختلفی هستیم لازم است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشیم. به خصوص در مورد بالش که همه ما حساسیت زیادی روی آن داریم. بعضی‌ها بالش زیر سرشان باید کوتاه باشد، بعضی‌ها بلند، بعضی‌ها بالش نرم دوست دارند برخی سفت بعضی ها هم متوسط! به هرحال اینکه مهمان ما چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد.

از طرف دیگر محدودیت بودجه در هر پروژه‌ای تعریف شده است و همینطور انتظار یک عمر مفید از بالش خریداری شده خودمان را داریم. پس می‌بایست با در کنار هم قرار دادن همه شرایط یک تصمیم خوب بگیریم.

ما انواع بالش‌ها را با بهترین قیمت ممکن برای شما در یک سبد گردآوری کرده‌ایم تا شما بنابر ملاحظات خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر سوال یا همفکری نیاز داشته باشید می‌توانید روی ما هم حساب کنید.

شامپو هتلی در بسته بندی های مختلف و با کیفیت های گوناگون توسط شرکت های مطرح جهت یکبار استفاده اقامتگاه یا هتل به بازار عرضه می شوند.

همیشه شامپو هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می توانیم به شما تحویل دهیم. همینطور امکان سفارشی سازی آن مثل چاپ لوگو یا هر تغییر دیگری را نیز داریم. میتوانیم بدون دغدغه برای شما اقلام مورد نیاز و ملزومات هتل یا اقامتگاه شما را در گروه تجهیزات هتلی رنوس تامین کنیم.